Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Aduh! leganya....

Alhamdulilah...akhirnya siap jugak minit mesyuarat jk pembestarian pendidikakan kali 1 peringkat daerah JJ tu...tak terucap betapa leganya hatiku...dah 2 hari jari jemariku tak henti-henti mengetuk papan keyboard ni...baru sekarang terasa sakit-sakit belakang badanku... Hmmm...novel yang ku order secara online pun dh sampai hari ni...leh la aku bc..dah tak sabar-sabar ni...dah 2 hari aku melopong je tengok tv bila bahan bacaan ku semuanya dah abis...tak nak mula yang mana satu...ketiga-tiganya best aje...tengok la...lepas balut novel2 tu, aku nak baca Takdir Itu Milik Aku karya Siti Rosmizah...ni novel dia yang terbaru...kesemuanya novel dia aku dah ada...tapi Jodoh Untuk Adik tulisan Areila Sahimi ni pun mcm best gak...silap2 aku baca Curi-curi Suka hasil tangan Liyana Zahim...leh gak hilangkan tension 2 hari tu...heheheh

No comments:

Post a Comment