Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Adui....lamanya

Hmm...lama sungguh tak update blog aku ni...bz je memanjang...kalau tak mesyuarat, ada bengkel...bila masuk ofis, kerja melambak2 dah tunggu. Ni bz pasal Teknopen PKG plak...dalam pada tu nak kena buat lak pemilihan Tokoh Nilam Daerah...hmm...

Diam tak diam dah nak abis tahun 2011...tak sabar nak tunggu cuti sekolah...leh la aku ambik cuti lame2 skit...lg pun cuti tahun aku banyak lagi...mintak2 jadi la trip ke utara bln 12 ni...hehehe...leh si danish tu naik bas...pantang jumpe bas je sibuk nak naik...ha, nnt ni naik la puas2 ye...

Bulan 10 ni bleh dikira ngan jari brp hari je aku masuk ofis...kalau dah datang pembantu aku tu, leh gak aku pas mane2 meeting atau bengkel yang kurang penting tu...mintak2 cepat la die masuk...

No comments:

Post a Comment