Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Tahun baru datang lagi..

Dah masuk bulan february pun..tetapi tak terlambat rasanya untuk mengucapkan selamat tahun baru 2012. Dah bermacam-macam sambutan yang dirai..Tahun Baru Cina, Maulid Nabi dan terbaru ni Thaipusam..

Tahun ni pentadbiran nak buat star ranking plak..tapi banyak sangat prosedur yang dibuat dan kena ikut..sampaikan surat rasmi pun nak kena ubah format..hmm..entahlah.

Baru-baru ni aku ke karnival buku karangkraf...ramainya orang...tapi aku puas hati sebab dapat beli novel2 yang memang aku cari...40% potongannya...sehingga hari ni tinggal 2 je novel yang aku belum baca dari 6 novel yang aku beli.

Seronok dapat baca novel ni..novel2 sekarang ni banyak info dan ilmu yang diselitkan di dalamnya..koleksi novel aku dah mencecah hampir 400..kalaulah dikira semua RMnya maybe mencecah ribuan gak tu..

No comments:

Post a Comment